marți, 16 decembrie 2008

"focul din inima aduce fum in cap"

>Sa iubesti! Sa iubesti cu toata inima ta!Nu lasa prejudecatile sa iti inchida sufletul! Astea au fost ultimele vorbe pe care mi le-a zis… nu le-am inteles…era firesc sa nu le inteleg, ce stiam eu despre iubire, cum sa renunt la principiile mele pentru ceva trecator? Ce era iubirea sa faca asta cu mine? Integritatea mea ca individ era infinit mai importanta….dar ce stiam eu…
Am trait, am trait si traiesc cum pot eu mai bine si mai frumos, dar acum, acum sunt alt om.
Desi tanara, cat de tanara, cat de putin conteaza. Cand esti atat de tanar esti usor de influentat , prea usor de manipulate…prieteni, carti, idei, idealuri, lipsa constientei necesare de a stabili proprietatile…. Toate influentand definirea ca individ in viitor si totusi eram neatenta la ele… poate si acum sunt, dar cu siguranta mult mai constienta de existent factorilor de influenta asupra indivizilor.
Eram eu… cu principiile si ideile mele, si ale altora, lipsita de iubire si de intensitatea acestui sentiment care umple toate golurile fiintei mele… e inaltator. A aparut el…el,sentimentul nevinovat, eu la fel de nevinovata…ce stiam eu unde o sa se ajunga.. A fost ceva nepremeditat, nevinovat, uimitor, de neinteles….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu